logo id kielce
TwitterRSS FeedPinterest

Forum Dobrych Praktyk

W dn. 2526 października br. w Targach Kielce po raz czwarty odbędą się targi Future Private Labels (Targi Marek Własnych). Będzie to wyjątkowa możliwość do spotkania się ze specjalistami od brandingu oraz właścicielami marek własnych. W ramach targów odbędą się warsztaty oraz debata, łącząca temat biznesu i designu. Wydarzenie ma przybliżyć jego uczestnikom profesjonalny proces kształtowania marki.
 
Targom Future Private Labels towarzyszy projekt Forum Dobrych Praktyk, realizowany przez Instytut Designu, STGU i Targi Kielce przy wsparciu finansowym Ministersta Kultury i Dziedzictwa Narodowego.  

Celem projektu jest szerzenie dobrych praktyk w zakresie wizerunku firmy, opakowań, odpowiedniej strategii brandingowej. FDP umożliwia zbudowanie platformy współpracy przedsiębiorców i specjalistów działających w sektorze kreatywnym. Ważnym elementem projektu jest wymiana doświadczeń projektantów z Polski z projektantami z innych krajów.

Autorem i głównym koordynatorem projektu jest Judyta Marczewska, na codzień pracująca w Pracowni Komunikacji Wizualnej Instytutu Dizajnu w Kielcach.


W projekcie udział wezmą:

Dawid Korzekwa — Projektant graficzny; doktor habilitowany sztuk plastycznych, profesor w Katedrze Projektowania Graficznego ASP w Katowicach. Prezes Zarządu Stowarzyszenia Twórców Grafiki Użytkowej STGU (od 2007). Dyrektor artystyczny miesięcznika BE Magazyn (od 2013), Członek Rady Programowej Międzynarodowego Biennale Plakatu w Warszawie (od 2013); Odznaczony przez Prezydenta RP Brązowym Krzyżem Zasługi (2015); Specjalizuje się w projektowaniu prasowym, książce, identyfikacji wizualnej i plakacie.

Wojciech Mierowski — współtwórca i Dyrektor kreatywny bna/ (brand new attitude) Zajmuje się Brandingiem, Brand Consultingiem, Brand Designem, Designem, projektowaniem i tworzeniem Brand Experience, Corporate Identity i Brand Identity. Jako autor rebrandingu WP Wirtualna Polska nagrodzony Grand Prix i Złotem na Effie Awards 2015 jako współtwórca najbardziej efektywnej kampanii komunikacji marketingowej w Polsce.

Maciej Konopka — Dyrektor kreatywny i współwłaściciel Brandy Design. Grafik projektant zajmujący się głównie tworzeniem wizerunku marek i produktów a także grafiką wystawienniczą i projektowaniem opakowań. Adiunkt na Wydziale Wzornictwa ASP w Warszawie, gdzie od 2009 prowadzi Pracownię Projektowania Opakowań i Marek.

Jakub Śwircz — Dyrektor zarządzający i współwłaściciel Brandy Design. Jest absolwentem Instytutu Filozofii Uniwersytetu Warszawskiego. Przez długi czas pracował na poziomie międzynarodowym w sektorze kreatywnym z takimi twórcami jak: Tomasz Gudzowaty czy Grzegorz Jarzyna. Współpracował z takimi firmami jak: Canon Polska, Epson Polska. Członek licznych jury międzynarodowych poświęconych fotografii.

Jacek Sadowski — założyciel, właściciel i prezes agencji reklamowej DEMO Effective Launching. Inicjator i twórca kampanii gospodarczych „Zadbaj o swoją markę”, „Kupując polskie produkty dajesz pracę” oraz „Kupuj Nasze. Są powody do dumy”. Założyciel, fundator i prezes Fundacji organizującej program “Kupuj Nasze.PL. Opracował od zera i wprowadził na rynek już wiele produktów, również w branży spożywczej i ogólnie rozumianych produktów FMCG.

http://www.futureprivatelabels.pl/pl/warsztaty/