logo id kielce
TwitterRSS FeedPinterest

Punkt widzenia w Instytucie Dizajnu

Serdecznie zapraszamy na spotkanie autorskie z Punkt Widzenia, które odbędzie się w dn. 16.12.16 o godz. 18:00 w czytelni Instytutu Dizajnu w Kielcach.

Punkt Widzenia to studio graficzne założone w 2010 roku w Łodzi, prowadzone przez małżeństwo Martę i Michała Sicińskich. Powstało z chęci i potrzeby pokazania własnego punktu widzenia świata i spojrzenia na projektowanie graficzne. Specjalizujemy się w tworzeniu prostych i czytelnych identyfikacji dla małych firm jak i większych przedsięwzięć, materiałów wydawniczych oraz opakowań.

Od 2009 roku pracowaliśmy przy tworzeniu Fashion Week Poland, pokazach offowych (off out of schedule), Fashion Film Festivalu, wystawach młodych fotografów modowych (Young Fashion Photographers Now) i Showroomie. Stworzyliśmy kompleksową identyfikacją od logo poszczególnych wydarzeń do identyfikację przestrzeni.

Od 2013  zaczęliśmy współpracę z Letnią Akademią Jazzu w Łodzi podczas której stworzyliśmy identyfikację przedstawienia “Moja słodka europejska ojczyzna” do muzyki Krzysztofa Komedy (2014) oraz opracowaliśmy wystawę Muzyka sceniczna Krzysztofa Komedy wspólnie z Biblioteką Narodową (2014). W tym samym roku przygotowaliśmy identyfikację wystawy “Mandala Buddy Medycyny” dla Muzeum Azji i Pacyfiku (2014). Obecnie pracujemy przy projekcie “Koalicja Miast dla Kultury”, wystawie „Body” organizowanych przez Wrocław Europejską Stolicę Kultury 2016 oraz rozpoczęliśmy współpracę z Międzynarodowymi Targami Mody w Poznaniu przy zmianie wizerunku Targów Mody Poznań.

Nasze prace były pokazywane na wystawie “Designing Polska Design in Poland” podczas The London Design Festival, publikowane w rocznikach Print Control prezentujących najciekawsze polskie projekty graficzne oraz na wystawie Type+Text w Chinach. Projekt logo studia architektonicznego B5, inspirowany twórczością Katarzyny Kobro, został doceniony i jest pokazywany wśród 335 znaków (powstałych w latach 20002015.) na Drugiej Ogólnopolskiej Wystawie Polskich Znaków Graficznych (pierwsza edycja wystawy miała miejsce w 1956 roku), a stworzone przez nas opakowania kawy są finalistami konkursu „Dobry Wzór 2016″.

Wierzymy, że każdy projekt może zmienić punkt widzenia, pokazać nowe perspektywy i rozszerzyć myślenie o projektowaniu graficznym.