Akcja społeczna Dobrze znów Cię widzieć

Akcja społeczna Dobrze znów Cię widzieć!

Super, że jesteś!
Cześć i czołem!
Dobrze Cię widzieć!

Instytut Dizajnu przygotował naklejki z hasłami, które powstały, aby przywitać gości, znajomych, klientów powracających do lokali po dłuższej nieobecności związanej z ich zamknięciem na czas pandemii. Pomysłodawczynią akcji jest Aleksandra Banaś.

Kolejne sektory gospodarki są odmrażane i restauracje, kawiarnie, instytucje kultury na nowo stają się miejscem spotkań, a znajomi i dalsza rodzina mogą bez przeszkód odwiedzać się wzajemnie. Frontowe drzwi, witryny czy szyby mogą stać się dobrym nośnikiem treści i wyrazić to, jak dobrze znów móc się zobaczyć.

Wczoraj pierwsze napisy – stworzone na potrzebę akcji przez Dorotę Wąsik – trafiły do zaprzyjaźnionych kawiarnii i sklepów. Można je zobaczyć m.in. w kawiarnii Choco Obsession, Calimero Cafe, Pizzerii pod Trójką czy kwiaciarni Bierz go Bukiet.

W planach jest stworzenie kolejnych projektów. Ich treść wybiorą mieszkańcy głosując na swoje ulubione hasła. Naklejki po wydrukowania trafią do dystrybucji i znajdą się się w kolejnych sklepach, instytucjach, kawiarniach, a nawet na drzwiach mieszkań.

Cztery rodzaje napisów stworzone w ramach akcji ”Dobrze znów Cię widzieć” czekają na Was na recepcji Instytutu. Jedna osoba może wybrać jedno hasło, które otrzyma od nas bezpłatnie. Napisy będą od odbioru również w weekendy.

Przypominamy, że do ID wchodzimy w maseczkach i rękawiczkach.

fot. Paula Dulnik