18:00 – 19:00
Instytut Dizajnu w Kielcach w ramach projektu Forum Dobrych Praktyk zaprosił na spotkania, podczas których można było dowiedzieć się czym jest branding, jak działa we współczesnej kulturze, jak zbudować silną markę czy też czym są dobre praktyki we współpracy z projektantem.
Pierwszy wykład z serii odbył się 16 listopada w sali konferencyjnej ID. Było to spotkanie z Wojciechem Mierowskim – dyrektorem kreatywnym BNA Brand New Attitude – agencji odpowiedzialnej za najnowszy rebranding takich marek jak: EB, Tyskie, Żubr, Żabka, MBank, Onet, O2 czy Wirtualna Polska.
Forum Dobrych Praktyk to projekt realizowany przez Instytut Dizajnu oraz Stowarzyszenie Twórców Grafiki Użytkowej (STGU). Jego celem jest szerzenie dobrych praktyk w zakresie wizerunku firmy, opakowań odpowiedniej strategii brandingowej.
Projekt dofinansowany jest ze środków Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego.